onsdag den 10. maj 2017

Kædebrev og Boggaver.

Hej allesammen. Vi er nu kommet ind i maj måned, og for mig byder den på rigtig mange sjove litterære projekter og udfordringer. Jeg er blevet tagget af Regitze fra Bookish Love Affair om at lege med i en lille kædebreve-leg for bogbloggere. Jeg håber at kunne skrive indlægget inden så længe, og forhåbentlig også kunne tilbyde jer en lækker bog anmeldelse for en bog der endnu ikke er udkommet. Jeg har nemlig igennem min læseklub hos Odense Bog og ide fået en lille bog gave, hvor jeg har fået chancen for at læse en helt ny roman, der udkommer på dansk sidst i maj måned. Bogens titel og forfatter vil jeg afsløre når bogen er udkommet, men jeg kan sige at bogen handler om kvinders livsvilkår og skildre tidsånden i 30'erne.

Kan du gætte hvem jeg er? - Modtryk forlag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar